Mina fina fransar

Titta vilka fina böjda fransar jag har!



Idag har jag varit hos mormor och firat gammelmormor som fyller 77 år (eller som hon säger själv 14 år (7+7=14) ). Jag var vaken nästan hela tiden och tyckte det var jätteskoj. Fick börja med att mysa med Frida medans mamma myste med Tilda. Det var jättemysigt tyckte jag!! :)
Sen pratade jag massor med mormor och morfar. Hade så mycket roligt att berätta. Det var ju en hel vecka sen vi sågs sist. Jag skrattade och snackade så mycket så nu är jag alldeles jättetrött.

 Igår var jag och hälsade på mammas kompis Anna och David. Dom hade ett jättefint hus och en härlig travbana som jag fick åka vagn runt i medans dom promenerade.  Jag var jättetrött nästan hela dagen och kvällen så jag sov mest. Dock inte när det vankades middag. Då brukar jag alltid vara lite otålig. Jag menar, hur kul är det att sitta på golvet och glo på när alla utom jag mumsar i sig massa gott?? Nej, Vet hut vetja!

I fredags träffade jag alla mina bebiskompisar också. Denna gång var vi hos Leo och Hanna. Mamma tyckte dom hade jättefin lägenhet. Fick även träffa en ny kille som jag aldrig träffat förut. William hette han och han var jättesöt. :)

Nej nu är jag så trött så nu sover jag. Natt natt


Kommentarer
Postat av: William

Tackar, tackar!

Du är en rätt söt du med :)

2011-10-10 @ 19:24:36
URL: http://williamsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0