1-års kalas

I lördags var vi och firade min kusin Tuva på hennes 1-års kalas. Jag fick se en trollkarl för första gången men jag förstod inte så mycket vad han höll på med. Det roligaste på kalaset var när jag rev sönder duken. Det var jätteskoj! :) 

Trött tjej på vägen ut (hade varit på barnklädesmarknad innan):
  

Födelsedagsbarnet Tuva och hennes morfar:


Min kusin Ester:


Tuva med sin pappa:


Min fina farmor:


Tuva med sin mamma:


Här kikar pappa och jag på trollkarlen:


Mamma fick pusssjuka på mig:


Tuva fick en helt egen tårta. Men hon ville inte ha..


Hahaha.. nu river jag sönder inredningen:


Min kusin Adrian snackar med mig:


Fina pappa och fina jag:


Jag fick ett par fina sandaler också av en snäll tjej:


Jag fick leka med en rolig boll också! I knät på Janne:


Efter kalaset åkte vi hem till Tilda och grillade och myste.


Jag vinkade för första gången också när mormor och morfar skulle åka därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0