Hoppar fram på rumpan!!

Idag har jag och mamma bara varit hemma. Jag har varit nöjd med det mesta så mamma har hunnit med massa saker. Hon har tvättat, sytt, städat i garderoben, lekt med mig, bakat, bytt mina sängkläder mm mm.

Vid middagstid kom Tilda med päron förbi. Dom ville äta godaste pizzan i staden (langospizzan på pizzeria favorit) så då åt dom den här eftersom det är så nära oss. Tilda var på bushumör. Hon är så rolig att titta på tycker jag! Jag blir så glad när jag ser henne busa. Hon har så mycket energi i kroppen. :)
Mamma hämtade min sjungande vovve så vi fick leka med den. Jag blev så glad när den sjöng och klappade med tassarna så jag började "digga". När man "diggar" så liksom gungar man med hela kroppen i takt med musiken. Det var ju tokskojigt. När jag diggade så hoppade jag liksom framåt på rumpan också. Det var också roligt. Coolt att man kan ta sig framåt bara genom att sitta på rumpenstumpen. hihi.

Titta vilka fina kläder jag har: Snickarbyxorna fick jag av mamma och pappa (pappa som valde ut) på alla hjärtans dag och mössan har mamma köpt av min kompis Gretas mamma. Fina va?






Kommentarer
Postat av: Greta

Men sikken söt liten cooling! Du ser verkligen ut som en stor tjej i snickarbyxor Alma. Extra snygg i snyggmössan med ;P Hoppar du också på rumpan framåt, visst är det roligt? Man kommer liksom så långt då. Jag längtar till torsdag då vi kan busa :) Kram Greta

2012-02-28 @ 08:42:33
Postat av: Malin

Kan man bli sötare än denna unge nä tror inte de ;)

2012-02-29 @ 11:11:46
Postat av: Mormor

Världens goaste!

Så glad och så gullig!

Kram mormor

2012-02-29 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0