Fullspäckad dag igen!

Idag har vi gjort massa skoj. Vi började dagen med en prommis till Drakborgen. Där träffade jag mina kompisar Greta, Tilda, Noel och Ronja. Det var lika skoj som vanligt! På slutet blev jag lite trött så då tog mamma och bäddade ner mig i vagnen åsså blev det en promenix hem igen. När vi kom hem började mamma med maten och gjorde chokladsemlor. Hon kockade så länge men jag var så snäll och tittade mest på. Det såg roligt ut när hon stekte alla färgranna grönsaker.
Mitt i kockandet kom Britta förbi. Jag fick ett par jättefina byxor av henne.  Vad snäll hon är!
När maten var klar kom Wilma och hennes föräldrar. Pappa kom också hem. Jag blev lite ledsen när Glenn sa hej till mig för jag kommer inte riktigt ihåg vem han är. Efter ett tag kom jag på och då var jag inte ledsen längre. ;) Wilma var superskojig att titta på. Hon lekte lite i mitt rum och jag tyckte det var så himla roligt att jag skrattade så jag höll på ramla omkull. :) Hon hoppade i min soffa och smakade på mina virkade bakelser. Det var det roligaste jag sett på länge. :) Mamma och Maria började också skratta för att jag skrattade så mycket. Det verkar som det smittar av sig när man skrattar sådär härligt! ;)
Glenn spelade in en liten snutt så jag hoppas att vi får den. :)

Så här kan man se ut när man väntar på att få maten serverad:


Hallå? Vart är maten??



Men mamma.. sluta knäpp kort och ge mig maten!!



Mammmaaaa!!



Åhhhhh mummsa!! Jag ser den!



Och så här nöjd och glad kan man vara efter att man fått mat!:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0