Sova?? Nej tack!

Nu håller jag på att upptäcka världen. Jag vill ställa mig upp hela tiden.. på allt..jämt!
Det är så roligt så jag hinner inte sova.. och ska jag sova så är det korta sovningar. Förmiddagsluren tackade jag nej till idag men mamma insisterade så hon packade ner mig i vagnen och gick en sväng så jag somnade visst en stund ändå. Ca 20 min sen fick det vara nog. Men som jag kämpade för att inte somna. Satt mig upp i vagnen hela tiden. Tillslut blev ögonen trötta så då fick jag ge med mig.
Och så här är det vid varje sovning nu.. vill inte! Igår kväll ville jag inte heller. Så då sätter jag mig först upp i sängen och sen ställler jag mig upp. Mamma tyckte det var bättre förut när jag somnade direkt.

Igår åkte mamma och pappa och köpte en rullgardin till mitt fönster. Jag har ju vaknat vid 4-5 tiden ett tag nu och mamma gillar det inte. Hon är så trött då säger hon. Och ljust är det det då. Så i morse vaknade jag faktiskt vid halv sju. Skönt tyckte mamma. =)

Idag ska vi gå och sjunga.

Här kommer några fler bilder från morsdagen:












Ser ni min fina body och strumpor. Det hade jag på mig när jag och pappa kom med frukost på sängen till mamma på morsdag. Hon fick kaffe i en alldeles egen mammamugg åsså hade vi köpt en present också. En i.d. foundation. Hon blev jätte jätte jätte jätte glad! :))

Kommentarer
Postat av: Tilda

Alma ser att du kan HLR på vovven. Du är smart du :)

2012-06-01 @ 06:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0