Lussisar

Nu doftar det lussekatter och knäckkola på Skönhamnsvägen. =) =) Sitter och väntar på att knäcken ska koka klart sen blir det nog mys i soffan. Har gjort tillräckligt idag. =) Men jäklar vad saffran är dyrt!! 64 spänn för två påsar (1 g)! Ä int billigt att baka eget längre.

Det blidde jobb imorgon också. Stand in för en liten sjukling. Får se om man blir ledig på torsdag ändå eller om det blir jobb då också?

Nu är det inte långt kvar till julafton. Blir lite stressad när jag tänker på allt som ska hinnas med innan. Men det hinns väl det å ändå.

Näe nu ska jag gå å göra kulprov, se om knäcken är klar än..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ojoj. Jag som tänkte baka ja men så dyrt då köper jag nog eget:S HAha

jobbar du lördag söndag:)??

2009-12-19 @ 10:37:20
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0