En trött tjej..

Nu är jag trött.. har sovit dåligt dom senaste nätterna.. har så mycket i mitt huvud just nu. Skulle behöva två veckors semester känner jag. Skulle vara riktigt skönt! Men men.. nu har jag inte det så det är bara å bita ihop. = ) Shoppat har jag gjort igen iaf. Det är alltid lika roligt! Här kommer lite bilder på mina senaste inköp:



En snygg bomullstunika från flash.



Skön kofta och snygga färger ,även denna från flash.



Denna kommer förmodligen bli min favorit. Underbart skön och snygg modell.



Här är kanske sötaste plagget på länge.. denna kom i både grön, rosa och blå. Var tvungen att slå till på både en blå och en rosa. =)

Kommentarer
Postat av: frida

Tjena modellen! Hur e läget? Jag har skaffat en blogg=) www.designfrida.blogg.se

2009-02-18 @ 10:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0