lördag kväll

Sitter hemma i soffan och myser med lite gott godis och en tv som rullar. Jag och Thomas var ner på videoteket tidigare så vi ska väl snart sätta igång en av filmerna vi hyrde. Det blev tre stycken:

                                      

Hoppas dom är bra! =)

Jag och Thomas ledsnade så väldigt på vår gamla audi så nu har vi köpt en ny bil Den är helt UNDERBAR. Passar mig som handen i handsken. Pärlan är en svart Volvo V50 -06 och är värd vartenda öre vi gav för den!  =)

Här kommer några bilder på mina senaste inköp. Det ska vara mycket mönster i vår så jag slog till på den här söta klänningen från Flash. Halsbandet är från Zizzi och är en present från min älskling. 



Klänningen kostar 499 och halsbandet 399.

Blev helt förälskad i den här halsduken som även den är från flash. Pris 199 kr.



Sen kunde jag heller inte låta den här "hang-loose" tröjan hänga kvar på galgen. Riktigt härlig kvalitet och så himla snygg. 199 riksdaler för denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0