Såå..

Idag har varit en arbetardag.. fast hemma på gården och inomhus! Klev upp ganska sent för kissen hade väckt mig sjutton ggr i natt så jag sov lääänge på morgonen ist. Sen tog jag tag i krattan å började. Fyyy sjutton vad löv det hade kommit på vår trädgård. Efter 2,5 timme gav jag upp med två svidande blossor i händerna och jättetrött i armmusklerna. Så nu hoppas jag verkligen inte att det blir nån storm för jag har inte tagit reda på jättehögarna som blev. Imorgon får hjärtat ta reda på dom. För då ska jag på scrap-booking kurs. Jätteskoj! =)

Gårdagen var himla härlig för då fick jag en jättemysig ansiktsbehandling av en elev på Malins skola. Lyxigt att få komma och slappna av lite! =)

Jag ska lägga upp lite bilder från helgen som var också.. Vi hade ju lite parteydå och tog en liten krogrunda på det. Har faktiskt inte haft så skoj på jäääätte länge! Jättelyckat blev det! =) Aveny blev kvällens krogbesök och WoW vad det var roligt att  dansa. Det fanns ju plats att kunna dansa på.. inget man är van vid eftersom man alltid går till oscar där det är knökfullt aå man knappt kan röra sig. Tyvärr spelade dom inte så skitbra musik men det var roligt ändå! ==) Vi dansade hela kvällen lång! Jag, Thomas, Madde, Mattias, Malin, Daniel, Jossan och Magnus. =)
























Kommentarer
Postat av: Anonym

Och lite bugg då! Var Linda glad då kanske?

Mamsen :)

2009-11-06 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0