Liiiite bättre..

Idag känner jag mig en aningens bättre. Hoppas hoppas! Var några minuter sen jag hostade nu och även snöt mig.. fast nu måste jag nog göra det igen. Men nu går det iaf nån minut mellan varje hostning. Förut var det varje sekund. Trodde jag skulle kasta in handduken där ett tag ärligt talat. När man andas in och det känns som hela luftvägarna är fyllda med slem och bröstet är som en enda stor slajmig vattenpöl då är det inte skoj. Fy sjutton för att vara sjuk säger jag bara!

Jag måste bara lägga upp några bilder från senaste tillställningen. OOOtroligt lugn sådan men skoj ändå. =)


Gunnar och Stina


Söta hjärtat <3


Danne och Malin


Lars, Maria, Jag pch Fia runt bordet. =)


Två "babes" : Malin W och Frida


En till snygging: Maria


Åsså en liten livsnjutare, våran lilla Skorpa! =)


Kommentarer
Postat av: frida

Vilka fina bilder! Har en jättehärlig bild på lilla Skorpis. Där han ser ut som en livsnjutande jättekatt =)

2009-10-02 @ 16:03:25
URL: http://designfrida.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej, hej:)

Hur är det med er tre där hemma? Tänkte komma förbi till er igår vi var ut på en liten promenad. Men att försöka vagga bort den här magen till er det skulle nog sluta med problem så vi tog en liten mindre sträcka istället:D

Men vi lär nog dyka upp snart ändå :) Se när det blir.

Hoppas att allt är bra med er. Hälsa :) Kram

2009-10-18 @ 13:51:20
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0