Jag kan inte sova!!

Klockan är 04.19 och mina små ögon vill icke släckas.. Vrider och vänder på mig men det vill sig inte! Tror jag har för mycket tankar i min hjärna. Tror jag ska skriva en bok faktiskt! Kanske vore ngt. En bok om livets alla små egenheter...

Har annars varit en givande vecka på jobbet. Har fått mycket gjort som jag kännt att jag legat efter med. "Min" avd har blivit lite åsidosatt nu när vi fått så mycket varor, varit lite med folk och haft rätt mycket kunder. Men denna vecka har jag kunnat fokusera på den igen och fått den röda tråden tillbaka. Så gott som nöjd iaf! Lite ändringar på jackavd skulle också behövas, har börjat lite men man hinner inte allt tyvärr. Blir lite full i skratt när jag tänker på hur jag är eg. Vill så gärna att allt ska vara perfekt. En arbetsmyra det är jag och perfektionist.. Fina egenskaper som jag fått av mina föräldrar. Tyvärr inte alltid så bra för mitt eget bästa men sån är jag. När andra tänker/säger: skönt nu stänger vi för dagen, tänker/säger jag: REDAN???? Så har jag alltid varit och kommer nog alltid att vara. När jag gick i skolan var jag likadan. Inte nöjd förräns jag fick högsta betyg. Gick ut privatskolan med MVG i alla ämnen utom 2. Och ändå blir man inte riktigt nöjd. Satt och pratade med mitt hjärta om detta. Han sa: "Du är så himla duktig och har en jäkligt bra arbetsmoral (i alla kategorier), men du tror  inte på dig själv och det är där felet ligger. Du blir aldrig nöjd. Fast du gör allt till det yttersta!" Och så är det juh. Tokigt eg. Men alla har vi våra brister. Det är bra när man kommer på dom så man sedan kan jobba med dom. Ska verkligen försöka. Ingen är perfekt och inte heller jag.

Mina nattliga tankar. Kanske jag kan få sova nu??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0