Stora städdagen..

..hade varit bra att ha en sån här dag men jag har fastnat i datastolen! HA! Har en tvättmaskin igång iaf så nånting händer det. Har haft 3 sköna lediga dagar nu. Rensade garderoben i tisdags. Träffade Fia igår på dagen och åkte till mormor på kvällen. Mycket mycket trevligt. Ikväll är vi bjuden på middag hos Stoffe och Frida. Ska bli så trevligt. Får chansen att fråga ut dom om huset också. Spännande.

Funderar på en promenix men tråkigt utan sällskap. Ska se om Angie är sugen?? Annars blir det en prommis till stan. Skönare att ha ett mål med promenaden. Roligare så.

Idag är våran svarta pärla inne på sin 6000 mila service. Dyrt!! Hade hellre lagt pengarna på service på mig själv ist. Men skillnaden mellan mig och bilen är att den får en stämpel i en bok. Jag har ingen sådan bok. Som gör att jag blir mer attraktiv. Vad roligt. Tänk ändå om det fanns. Då skulle den heta: Serviceboken om kropp å zånt. tihi.

Tex: 
STÄMPEL: 20/3-2009 - Alginpackning- För avgiftning och ökad blodcirkulation. 
STÄMPEL: 21/4-2010 - Massage -  För ökad blodcirkulation och mindre spända muskler. Ökad välbefinnande.

Osv.

Det vore nåt. Kanske skulle behöva införas.

På sista april åker jag till Uppsala. Ska hälsa på underbara lilla Sara. SKa bli så skoj! Det ryktades om champange och jorgubbar i parken sen grillning och majbrasa hos Mats. Låter ljuvligt! Åh vad kuligt vi ska ha!! Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0