Underbara sol! Du ger mig styrka!

hehe.. så känns det faktiskt! Sjukt vad vädret har inverkan på en ändå! Jag blir så himla glad av solen och våren och värmen! Fast jag har jobbat och bara varit ute några minuter så blir jag lycklig! Underbart! Längtar så till sommaren. Fick två Ameliatidningar av min älskling idag också. Han är ju en pärla som vanligt! Så nu ska läsas och mysas hela kvällen! Det är också någonting jag blir glad av! Hehe.. behövs inte mycket för att få igång mig igen inte! :) Lite körslaget i bakgrunden, en fruktsallad att mumsa på, lite ameliatidningar och lite bloggläsande! En perfekt lördagskväll faktiskt! Med lite smekningar på min onda fot och massage från hjärtat kan man nog inte ha det bättre! =) Hoppas alla har det lika bra som jag! Kram på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du !! Jag bytte telefon så alla mina nummer försvann, så jag tänkte precis ringa dig..men de gick ju inge bra =/ Men ska ja komma ut till dig imorn..så får vi se va vi hittar på ? =)

2010-04-11 @ 19:42:27
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/
Postat av: Malin

Nä inte nytt nummer :) Men ja hade sparat alla nummer på telefon tyvärr. Hmm..ja du vilken tid..runt 11 kanske ? Är du vaken då ?

2010-04-11 @ 20:48:09
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0