åh nej..

..jag har kommit in i nå jävla matberoende igen.. tror jag kan äta allt och lite till men glömmer bort konsekvenserna av det.. =( Fläsk!
Måste nog börja skriva upp vad jag äter så jag fattar att det inte blir nå bra av det. Nu ligger jag i sängen tex.. har inte klivit upp än, och blev så hiskelens sugen på kexchokladen som jag hade i väskan. Det blev inte bara 1 utan 2! Varför hade jag 2 kexchoklad i väskan. Jo för igår när jag var på affären tyckte jag att jag behövde dom (5 st). Det betyder alltså att jag vräkte i mig 1,5 igår kväll också + en tip top! (Thomas tog den andra 1,5;an).
Innan det åt jag även ett kycklingmål på ikéa med strips och bea (som dom hade klickat på halva tallriken). + en stor kanelbulle efter det. Vad håller jag på med. Innan det blev det en smarrig sallad med tzatsiki och halloumiost på tant anki och innan det en rejäl frukost med en chokladkaka och banan till mellanmål.
Skärpning Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0