Äntligen fredag, äntligen!

Åhhhh.. så skönt det är med helg!! Underbart verkligen! =)

I förrgår var Sara och Britta hit och kikade på kläderna jag har tänkt göra mig av med. Sara hittade 22 plagg!!! Och Britta 1 plagg. hihi. Det är roligt när man kan göra någon glad! Nu är det bara resten kvar!!
Fick dåligt med respons på klädbytardagen.. vore inte det en alldeles utmärkt idé??

Idag efter jobbet åkte jag och Thomas på Ica och handlade lite, sen for vi hem och lagade stuvade makaroner och korv. MUUUUMMMS!! Det är deffinitivt en av mina favvorätter. =) Längesen vi åt det. Riktigt gott var det!
Efter det tog vi oss en liten prommis. Sen stannade vi till hos Ulf och Britta och blev bjuden på kaffe och nybakta muffins! Inte dåligt! 
Nu ligger vi i sängen och kikar på nån komedi, har precis tryckt i oss lite goglass och sitter nu med storgodisskålen och vinglaset. Det kan aldrig bli för mycket av det goda.. eller? 

Imorgon bär det iväg till Umeå. Ska bli såå roligt!! =) 

Natt natt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0