Återträffen

Idag har vi varit till Umeå för att återse lilla Melker. Åhh vilken lycka! =) Sötnosen var så himla duktig. Promenerade utan koppel och höll sig till Husse och Matte trots hundar och människor som gick förbi. Imponerande måste jag säga. Han har det bra lillgrabben. Det har vi dock inte tvivlat på heller. Men man hade gärna tagit med honom hem igen. =) Lägger upp några bilder som vi tog.

Här ligger han i "skamvrån" Har svårt att släppa taget om Asras leksak. Och när man inte gör som Matte säger får man ligga där tills de säger att man får gå därifrån.




Asra




Hur söt får man vara?


Thompa och Melker


Jag, Melker och Asra


Mys mys mys





Vackra ögon


Wenke, Melker och Thomas
Nu ska vi åka hem igen.




Wenke och Melker


Hejdå

En trevlig dag med god mat och fika. Härligt att veta att han har det bra lillskiten! =) Saknar han i mängder gör man ändå. Och lite svårt var det att hålla tårarna tillbaka. Men han har blivit så duktig och det känns så bra.

Åhhh.. nu ropade Thomas att jag skulle komma ner.. då såg vi en grävling utanför dörren.. haha Vad häftigt. Hann dock inte knäppa ngt kort för Thomas öppnade dörren och då sprang han härifrån. Nu förstår vi vem som gör små gropar i gräsmattan iaf. Funderade när vi gick och kikade på gården vad det kunde vara och trodde att det kanske var nå fåglar som gjorde det men nu vet vi. Hoppas han inte bor här dock. Vill inte ha en grävling som hyresgäst. Har hört att det kan knaka rejält om dom biter. ..huvva.!

Måste lägga upp en rolig bild på Skorpan också. När jag höll på att städa garderoben klättrade han upp i en av lådorna och la sig till rätta.. hihi:



Han ligger i näst översta hyllan och han har klättrat dit alldeles själv som värsta apan. Såg jätteroligt ut när han klättrade.



Han är en fånge!





Tokmåns! ;P


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack & Tack igen :)

Håret är jag lite kluven för men jag försöker intala mig att det är okej !!

Annars är jag jätte lycklig nu :D

Självklart att vi ska ses snart..jobbar dock 10-16 mån-fre nu, ledig under helg :) Men efter 9 sep ha ja all tid i världen..

Var har du för dig i helgen ? På söndag skulle vi kunna ta en träff om du ha tid/lust ?

Kram Kram

2010-08-23 @ 22:10:13
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/
Postat av: Wenke

Hej Linda! Vad roligt att se bilder från Melker på en annan blogg. Jo, hunduppfostran är hård ibland ;). Ha det så gott! Nu ska vi ta en runda rund sjön, det blir en fin dag! Hälsa till Tomas

2010-09-06 @ 10:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0