Helgen som varit

I lördags var det dop. Min kusin Kattis son, Elfon döptes. Dom var så fina och trevligt var det. =)




Pappa, farmor, farbror Leif, Kattis och Larsa


Jag och min söta lillebror! ;)






Min söta kusin Cristina


Elfon var så söt i sin skjorta och med den rosa slipsen.

Efter dopet var vi bjuden till finfina Madde och Mattias. =) Så himla trevligt alltid när vi träffas. Jag och Madde har alltid så mycket att prata om. =) Tack snälla ni för en supertrevlig kväll!




Mmmm, jättegott, mums!! ;P









Söndagen spenderades hemma men det blev fullt hus!! Först kom Stoffe och Frida. Sen kom Jessica och Henke och skulle hämta tillbaka soffan som vi fått låna av dom. Så då for vi och köpte en ny i samma veva. Det blev en vit ektorp från Ikea. 
Sen kom också mamma och pappa för dom var i krokarna. Mycket trevligt! Stoffe och Frida blev kvar hela dagen så vi åkte och köpte lite mat och kockade tillsammans. Gott gott. 
Snälla snälla Madde och Mattias kom även hit med bilen som vi lämnade hos dom på lördagen också. (Det blev ju vin och öl och massa gott så då fick bilen stå åsså tog vi taxi hem, som dom också var så snäll och betalade hälften på. Tack snälla ni!)

Stoffe och Frida är i hustankar och har varit ett bra tag. Dom kikar på hus efter hus och lägger bud på det som är intressant men det går tyvärr inge vidare för dom. Senaste huset var huuur fint som helst (vi följde med och kikade) och låg bra prismässigt men det var många fler som blev lika kära i huset som dom, så det har redan barkat iväg på budgivningen. Nu ligger det på 1850000! Och det startade på 1375000. Kommer nog inte stanna där heller! =( Synd!  

Idag blir det städning av poolen + rensning av garderoben. Hade en fundering på om man skulle dra ihop en klädbytardag! Är det nån som är intresserad??
 Man har så mycket kläder man aldrig använder och ist för att kasta kan man ju se om man kan byta med varandra. Ngt man själv inte använder kanske nån annan tycker jättemycket om eller passar mycket bättre i. Sen det som blir kvar kan man åka med till erikshjälpen. Om det är nån som tycker det låter som en bra idé så säg till. Isf kan man ju göra det till en helkväll med gott att dricka, goda tilltugg och kanske utgång eller ngt annat skoj. 2 flugor i 1 smäll så att säga! =)

Näee.. bäst man sätter igång så man hinner med sig. Ska på middag hos Ulf och Britta sedan nämligen.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är på! Känns inte som att nån skulle vilja ha mina kläder som jag inte heller vill ha men man kan ju prova =) Och sen skänka iväg, jättebra idé Linda!

2010-08-09 @ 19:00:42
URL: http://villakungsnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0