Min sista semsterdag!

Idag är det min sista semesterdag... har varit underbart att vara ledig och samla lite nya krafter. Tyvärr har jag gått upp 3 kg under dessa veckor. Inte så konstigt när man har ätit som en galning. Bara för att det är semester tror man helt plötsligt att man har helg vareviga dag.. och äter gott, dricker gott och smaskar godis varenda dag....
Så nu blir det ändring igen.. .

Helgen som var har varit kanon! Började fredagen med en god middag hemma hos oss. Hade bjudit hit Stoffe och Frida och Stina från Härnösand. Sååå roligt att träffa henne igen. Det blev min mumsiga kyckling och pestoröra till varmrätt, äppelpaj och marsansås och banankaka till efterrätt och massor med godis och chips till kvällen. Mummss..

Lördag var vi till Stoffe och Frida på partej. Himla skojigt var det. Vi avslutade kvällen på oscar sen blev det taxi hem.

Söndagen spenderades ute i trädgården. En riktig slappardag med pizza till middag. Skönt. Vi gick också ner till Ulf och Britta på kvällen och fick lite gofika där.

Nu till helgen ska vi åka till Umeå och träffa Melker. Ska bli så roligt. Äntligen!! Längtar!

Nu blir det lite slappa framför tvn och natta snart så man orkar upp imorgon för jobb..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att träffa lilla Melker igen. Ni får ta med kamerna och gärna filma lite så vi får se hur han har det!

2010-08-18 @ 18:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0