Skuggor

Igår när jag var med Malin på stan tipsade hon mig om en sida som hon beställt superfina ögonskuggor från med bra pigment i. Jag följde med henne hem och provade några och dom var verkligen superbra. Ville verkligen ha men när jag skulle gå in och beställa stod det att det inte gick tyvärr. Jag hoppas det går snart för jag vill ha. Flera stycken. Mycket bra priser också. Tjejen gör dessutom allt själv. Otroligt!
Kika vetja:
 http://britebird.se/

Idag hade jag en massa på tapeten men fick inte så mycket gjort som jag ville tyvärr. Tog längre tid med gardinerna än jag trodde och är inte klar ännu men fint blir det. Lägger ut en bild när alla är uppe. Gjorde ju ett kap igår när vi var på birsta. 300 kr för 2 gardinpar. Inte illa pinkat. Hade kostat 600 kr innan så jag är mycket nöjd.

Känner att jag kommit in i ett litet "göra om" stim. Vill så mycket så jag blir alldeles snurrig. Gästrummet ska göras om. Sovrummet vill jag göra om. Köket hade varit skoj. Uteplatsen är ännu inte påbörjad. Rasskydden är ännu inte bytt. Vill ha fina lampor till alla fönster (Nu när det börjar bli mörkt är det mysigt när det lyser i fönstren). Skulle vilja göra om min walk in closet. Har hittat fina möbler som skulle passa i hallen. Vill ha en fin vit ståspegel till sovrummet. Ett fint sminkbord. En ny soffa till tv-rummet. Fina kuddar till soffan nere. Ett nytt fint överkast till sängen. Fina kuddar att bädda med. Med mera med mera. Vet inte vart jag ska börja.. =) Typsikt som jag brukar säga. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0