Surarne!!!

Just nu känns det som jag har någon med stor makt emot mig. Typ en Gud eller nåt? Skulle vara snäll och komma på ett marykay möte som en kompis hade ordnat. Hon fick knappt ihop nå folk så jag tänkte att då kommer jag iaf. Väl där hade dom parkeringsavgift på 2 kr / timme. Ärlig som jag alltid är lägger jag i 4 kr för att få stå 2 timmar. (Klassen skulle ta ca 1h). Men trevligt som det var och mitt i kaffet frågade jag min kära sambo vad klockan var. 20.05! Oh shit.. min tid gick ut 19.35!! Skyndade mig ut för att inte åka på nån böter men jojjomenn!! Där sitter en lapp med en böter på 500 spänn! Allvarligt!! För att jag råkade missa klockan!! Blir så jävla less!! Så fruktansvärt less!! Så onödiga pengar som jag inte har råd med eg. Om jag ändå hade skitit i att betala hade jag kunnat stå mitt kast men när man verkligen är duktig och betalar för sig åsså får man ända skit! Bläää!! Nej sånt här mår jag inge bra av. Det är ung som att sätta eld på en femhundring bara så där.! Elräkningen som kom den här månaden var på 3000 kr dessutom! Så ännu en rolig utgift. Och det är mer tråkigheter men det orkar jag inte skriva om. Så är det i mitt lilla liv just nu!
Tur jag har en bra kille och mysig katt att trösta mig hos iaf! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh :( Lider me dig..De vänder snart ska du se !! Kram påré

2010-01-20 @ 09:31:33
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/
Postat av: frida

Ja det är så typiskt när det finns vissa som bara ställer sig parkerad överallt och ändå klarar sig från böter. När vi boddde på storgatan åkte vi på en och annan böter. Känns verkligen onödigt. Man fåt trösta sig med att det finns de som har värre. Vi ses snart kram

2010-01-20 @ 19:00:32
Postat av: Linda

Ja.. det gör det ju faktiskt. Och som jag sa till Thomas, det är min första och sista p-bot så om man slår ut det på hela min livstid så blir det inte så mycket pengar.. (måste försöka tänka positivt!)

2010-01-21 @ 00:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0