Tisdag

Idag är jag ledig. Riktigt skönt. Började dagen med att sova ut ordentligt. Sen klev jag upp, käkade frukost och fixade massagesängen. Mitt i skruvandet ringde Fia och sa att hon hade vägarna förbi så då satte jag igång lite kaffe. Mycket trevligt att få spontanbesök så där tycker jag. =)
Ska snart göra mig iordning för en långprommis. Hoppas min fot pallar! Tänkte ta en promenad in till Sundsvall City. Blir väl en prommis på 1,5 timme tror jag. Det verkar vara jäkligt skönt ute så det blir nog bra. Väl inne i city ska jag faktiskt börja ta tag i mitt liv förstår ni. Behöver en liten kick i arslet så jag ska börja med viktväktarna. Ett bra sätt att gå ner i vikt på. Man får äta allt men rätt mängd. Precis som det ska vara. Med viktväktarna räknar man kalorier (eller propoints som dom kallar det). Dom har ett bra synsätt på hur man får en långsiktig förändring på sitt liv. För det handlar ju ändå om en förändring. Alla värdelösa dieter eller atkins eller pulver och skit tröttnar man ju på. Med viktväktarna får man en långsiktig förändring och det är vad jag behöver. Så welcome beach 2010 och alla andra beachar. =) hahaha

Igår var jag och Thomas till Sigbritt och Janne och hälsade på efter jobbet. Där blev vi bjudna på mycket god klappgröt och fick träffa sötvovvarna igen. =) Sjukt söt lilla Linus ( deras nya valp). Det slutade med att jag somnade i deras soffa med en chicko som slickade upp halva ansiktet på mig. haha. Var så jäkla trött och slut.
Vi fick även låna lite verktyg av Janne till trappen. Vi tänkte nämligen ta tag i den nu. Ska slita bort gamla mattan som låg i den och sen lägga dit en ny. Den som är där nu ser för jäklig ut. Brun och trasig. De som bodde här innan hade en katt som gillade att vässa klorna på den så den är nästintill uppriven längst ner. Så förhoppningsvis har vi ny matta i trappen till nästa vecka. Skönt.

Nej nu ska jag gå å göra lite nytta. Ciao.

Kommentarer
Postat av: M

2010-01-12 @ 20:00:43
Postat av: Malin

Hej vännen..skönt att få va ledig oxå :) Måste be om ursäkt för när ja va förbi dig förra veckan..kände mig jätte otrevlig, hade jätte bråttom & va stressad :( Men vi måste hitta på ngt nån da..Ja är ledig alla fredagar så är du ledig nån freda så hojta till så kan vi ses ngt :D

Kram påré.

2010-01-12 @ 20:08:28
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0