3/6

Nu är det Juni! Det betyder sommar. Och idag har det varit sommar. Riktig svensk sommar. Sol, moln, regn och blåst. Lite mer av det förstnämnda och lite mindre av de tre sistnämnda så vore det toppen! Älskar solen. Den gör mig så glad!



Thomas pappa kom upp på lite bullfika!



Skorpan hade tagit plats!



Mumsiga bullar!!



Har tappat min disiplin helt och hållet nu by the way. Äter gotta varenda dag. Har fått ett återfall och behöver nog terapi eller något liknande för att komma ifrån det. Jag verkligen ÄLSKAR mat och godis och fikabröd och allt man kan stoppa i truten. Har väl säkerligen med sommaren att göra. Det är så socialt också att äta, fika och dricka gott. Skall verkligen försöka skärpa till mig igen nu. Borde inte vara något problem när man har en karl som är jätte duktig!! Men de är det tyvärr ändå! Men skärpning! Pepp Linda Pepp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0