Fjällen

Hade en helt underbar helg i fjällen. Soligt och fint väder och vitt överallt. Kom upp på fredagen och då blev det mys framför brasan med lite vin och gotta. Lördagen tillbringade vi ute på skotrarna. Åkte puckelpistleder och upp och ner för fjälltopparna. Blev två fikastopp med lite korvgrillning och skogaholmslimpa. ;) Gud så jag njöt! Helt underbart var det! Söndagen var det tyvärr hemgång igen men vi hann med att sola våra nunor en stund och en promenad upp på toppen. Vilka utsikter! Snacka om att det där är livet det. Här kommer några bilder från paradiset:


Thomas, Magnus, Jossan och jag i stugan.



Jag och Thompa i mysmundering. =)



Min snygga kille! =)



Lilla tv-hörnan i stugan. Vi kunde ju inte missa solsidan!



Jag på skotern! =) cool va? haha



Hela gänget! =)



Jag och Jossan blev som barn på nytt! =)



Härliga vyer!
 

Lite renar fick vi syn på också.



Grabbarna slappar lite i solen..



Kommentarer
Postat av: frida

Viken härlig utsikt!

2010-03-26 @ 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0