Så mycket jag vill ha!

Just nu har jag så mycket som jag vill ha så jag dör! =)

Om man ändå vore en bortskämd lyxhustru(!) Då skulle jag kunna få allt jag vill ha! =)

Måste nog göra en budget och en lista på vad jag behöver mest och minst och pricka av allt eftersom det inte är möjligt att köpa allt på en gång!

Mina önskningar just nu:

 * Massa hudvårdsprodukter från Artistry. Skulle verkligen behöva allt!
Rengöring
Ansiktsvatten
Dagkräm
Nattkräm
Ögonkräm
Fuktigivande mask
Renande mask
Ansiktsskrubb
(Sen blir jag även supersugen på alla förebyggande rynkkrämer som verkar helt överlägsna, man blir ju bara äldre)

* Smink 

* Nagellack

* Naglar (Mina brukar vara fina men mitt jobb är inte snällt mot dom små rackarna!) 

* Utomhusmöbler 

* Blommor

* Smal midja (Har gått ner 11 kg men det känns inte?! ) 
 
* Fin klänning till den 28/5 (Då är det fest på aveny för alla oss som gick ur nian för 10 år sen) 

* Brun utan sol spray

* Krukor

mm mm..

Det blir som dyrt alltihopa! =(
 


Kommentarer
Postat av: Madde

11 kg?! Shit, helt otroligt, jag kommer nog inte känna igen dig ;) Vad kul att du ska gå, då ses vi kanske på Aveny!

2010-05-19 @ 21:43:18
URL: http://villakungsnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0