Sista lediga dagen..

åhh.. nu var det ett tag sen igen. Har haft så mycket så jag har inte orkat skriva ner allting. Nu kommer det i stora drag. Helgen som var spenderade jag i Uppsala. Hade tagit ledigt fredag för att få en extra dag hos Sara. Var såååååå himla trevligt! Vilken underbar stad och vilka jätte trevliga människor. När jag kom fram med bussen i fredags kl 11.00 stod Sara där och väntade på mig. Stumpan! =) Åkte ut direkt till hennes killes hus (dit hon också anrt ska flytta in! tihi.. ) ;). Det var ca 1 mil ut på landet. Jättemysigt låg det. Väl där lämnade jag ifrån min väska och fick för första gången träffa Saras kille Mats som var huuur trevlig som helst. Vilken kanonkille hon har hittat!! Sara packade iordning en picnickorg med kycklingsallad, jordgubbar, mousserande vin, ciabatta och brieost (vilket välkomnande!! hon kan hon!) åsså åkte vi in till ekonomicum (tror jag att det kallades) där vi satte oss bland VERKLIGEN ALLA andra som bodde i Uppsala. Helt sjukt vad mycket folk det var. Glömde självklart kameran hemma så jag har inga bilder att lägga upp men inte en gräsplätt var tom om man säger så. Solen sken och dom flesta var riktigt på gasen. Den mindre attraktiva sidan av det hela var alla fulla karlar som stod å pissade öppet i varje hörn som fanns. Som hundar ungefär.. hhaaha..  
Vi satt där i ett par timmar och myste sen åkte vi hemöver igen. Fixade oss iordning lite och drog vidare för grillning hos en av Mats kompisar. Blev en hel del folk och alla lika trevliga. Grillade och snacka hela kvällen lång sen blev det skaka rumpa på ett av Uppsalas uteställen. Flustret tror jag det hette. SKITROLIGT!! Var kvar till stängning (strax innan) sen blev det hem å sova. 
Lördagen spenderade vi med lite shopping på stan för att sedan åka hem till Mats och grilla med en massa nytt trevlligt folk. Många nya ansikten på 2 dar. Söndag blev det tyvärr hemgång igen. Hade kunnat stanna några dar till. Saknar dig redan Sara! =( Men det var skönt att komma hem till hjärtat också!! Man märker vad man tar varann för givet när man är ifrån varandra sådär. Mysigt att få komma hem och kramas lite igen. ;)

Nu måste jag göra mig iordning för en tripp bort till birsta. Får skriva mer senare. Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0