V.31





Oj oj vad tiden springer iväg. Nu är jag 31 veckor gången. Var hos barnmorskan idag och allt var helt normalt. Hjärtljuden låg på 149 slag . Dom saktade av en kort stund men snabbade på igen. Blev lite orolig men det var helt normalt enligt barnmorskan.
Blodtrycket var 149/77. Högt men inte onormalt sa barnmorskan så jag litar på henne.
Magen 31 cm. Följer kurvan perfekt.
Hon kände efter hur bebbem låg och hon tyckte sig känna ett litet huvud nedåt så det känns bra.

Tog upp mina yrsel attacker som jag haft några ggr samt skakningarna som jag fick i helgen. Hon sa att det förmodligen berodde på lågt blodsocker och högt blodtryck. Det kan bli så. Inte så trevligt men inte heller något att oroa sig för.

From nu är det en träff varannan vecka. Känns skönt att det inte är så långt mellan gångerna.

Det börjar bli jobbigt och tungt nu. Svårt att sova på nätterna och påfrestande på andningen. Blir andfådd av ingenting.
Samtidigt känns det underbart. Allt är som det ska och bebben sparkar på och håller låda där inne i magen. :) Nu jobbar jag endast 1 månad till sen går jag på semester. Då är det bara 1 mån kvar till beräknad förlossning. Oho.. spännande! :)

Lägger upp en tjusig bild på mig och Frida från Linköping. hehe. två tjockisar ;)





Kommentarer
Postat av: Frida

Haha vilken rolig bild. Vi ser ut som små dvärgar med stora magar! Ja nu börjar man bli rätt nöjd med denna mage. Börjar kännas kulumpig nu. Men det är inte långt kvar så vi får härda ut =) Kram kram

2011-06-02 @ 11:14:55
Postat av: Anonym

Hihi, ja vi ser verkligen ut som två dvärgar med tjockismagar! :)

2011-06-03 @ 09:47:20
Postat av: Mamma

Mormors-farmors blivande barnbarn! Ser verkligen fram mot att få träffa dem! Kram :)

2011-06-04 @ 09:07:41
Postat av: Lena

Vilka snyggon :)

tänk sådär såg jag också ut för ett år sen, nästan så man saknar magen nu :)

2011-06-06 @ 23:36:48
URL: http://luslena.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0