Fullspäckad dag

Igår gjorde vi massor. Först åkte vi till Wilma. Jag fick en julklapp av henne. Gud vad snäll hon är!!! :D
Mamma och Pappa fick smaka smarriga lussebullar och goda cederpepparkakor som mamma tänkte prova baka också nån dag. När vi varit hos dom ett tag åkte vi vidare till Farmor och Janne. Där fick jag leka med lite gamla leksaker som hon hade hittat. Dom var superskojiga. Jag slickade på dom, bet på dom och kastade dom i golvet. Jag fick även provsitta min julklapp. :) Mamma och pappa blev bjuden på lasagne. Mums tyckte dom!

När vi hade varit där ett tag åkte vi och hämtade upp Ester. Hon skulle vara med oss ett tag så Jessica kunde åka och köpa de sista julklapparna. Jag tycker Ester är spännande. Hon har såna ljusa roliga lockar åsså ler hon alltid åt mig! Så jag brukar alltid le tillbaka. Vi kikade på en film som Ester hade med sig. Jag blev helt fast i den filmen. Det var såna roliga figurer med så jag skrattade åt dom flera gånger!! (Det tyckte mamma och pappa var roligt!)

I dag kom mormor på lunch. Mamma hade lagat lite spaghetti och köttfärssås till henne. Jag satt i hennes knä en stund och det var så mysigt. Grinade inget! :) Hon är gosig tycker jag! Efter det sov jag i två hela timmar. När jag hade vaknat åkte vi till Birsta för att inhandla de sista julklapparna samt några smågrejor till mig. Det var körer överallt och dom sjöng jättefina julsånger. Vad mysigt det är det här med jul.  

Här sitter jag i mormors famn och jag har på mig en klänning som jag fått från min kusin Tildas mormor. Visst är jag fin??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0