Julafton

Nu har jag firat min första julafton. Vad mysigt det var! Vi var hos mormor och morfar och firade och tillsammans med oss var farmor och Janne, gammelmormor, Morbror Mattias, Mammas morbror Håkan och hans tjej Da och mamma och pappa såklart. Jag var i centrum hela tiden. Flörtade och charmade allihop och sov nästan inget. Man kan ju missa ngt om man sover..

Här kommer ett bildhav från julafton:

Min första julklapp. Jag funderar vad sjutton man ska göra med den här??




Nu tror jag att jag vet!! Man ska nog slicka på den...



Min fina julklänning:




Undrar vem som ska få den stora björnen??




Myser i gammelmormors knä (och det är morbror Mattias brevid som klappar Fanta Fjäder):



Jag och min mamma:



Alla tjejer:





På med julpyjamasen:



Med min pappa:



 Tack så hemskt mycket till alla er som gav mig massa fina julklappar!!


Kommentarer
Postat av: William

God Jul Alma!

Du ser verkligen ut som om du haft roligt på din första jul :D

2011-12-26 @ 17:53:24
URL: http://williamsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0