Babysång

Idag har jag varit på babysång som jag alltid brukar gilla. Har dock haft en jättejobbig dag och hade det även där. Det gick bra en stund (under själva sången) och när jag fick lite uppmärksamhet av en annan mamma men inte när det skulle fikas. Då skrek jag så mamma var tvungen att gå hem med mig.

Fin var jag iaf som vanligt. Kände mig extra fin i min nya mössa som jag fått av Gretas mamma. Titta så fin:



Jag har även tränat att ligga på mage idag. Så här duktig är jag på att lyfta mitt huvud:



Kan även bjuda på en bild från i lördags när vi var till mammas kompis Anna. Då hade jag hela p.o.p munderingen.





Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Så vacker man kan vara! Mormors lilla solstråle. :)

2011-10-13 @ 17:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0