Besök av mormor, morfar och gammelmormor

Idag har mormor, morfar och gammelmormor varit här. Det var jättekul. Jag skrattade och pratade och myste hela tiden (och kräktes massor i vanlig ordning). Tänk att jag har så många som tycker så mycket om mig (trots att jag kräks på dom). Jag kanske blir en mallgroda tillslut? :) Här är vi, gammelmormor, mormor, mamma och jag:

 

Dagens outfit:
Randig body från lindex.
Byxor från Polarn och pyret.

Innan dom kom gjorde mamma hand- och fotavtryck på mig, badade mig och gav mig manikyr. Hon tar hand om mig bra min mamma. :) 



Igår var Tilda här igen med sin mamma. Hon är så rolig. Satt och tittade på henne jättemycket när hon hoppade omkring. Det tyckte jag var skoj. Jag fick också träna massa i babygymmet och jag har börjat förstått att man kan sträcka sig efter dom färgglada roliga grejerna som hänger där. Mamma tycker jag är jätteduktig och jag tycker det är roligt.

Tilda och Skorpan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0