Modell





Idag har jag varit och knäppt kort för tidningen. Innan vi åkte till studion passade jag på att träna på lite olika poser! Armen  så här kanske? Klänningen som jag skulle ha fick inte åka på förrän strax innan vi for för att jag inte skulle kräka ner den.
Efter moellerandet åkte vi på birsta. Där fick jag en ny mysig one pice. Hihi. Vilken tur jag har! Den är superfin. Från kappahls kollektion newbie. :) Måste vara för att mamma och pappa tycker att jag är världens underbaraste tjej. :) 

 

Efter birsta åkte vi till stan och mamma lunchade med sina gulliga kollegor. Jag fick en jättefin present av dom också! Världens finaste pyjamas i strlk 80 från rummet! Längtar tills jag kan ha den!! <3

Efter det fick jag åka vagn jättelänge. Tilda också, i vagnen brevid. Våra mammor passade nämligen på att promenera runt hela sidsjöområdet. :)

Jag har faktiskt lugnat ner mig på operasången också. Mamma och pappa verkade inte gilla den så jag satsar ist på skönsång och snack med massa skratt och leenden. Det verkar gillas bättre! Dessutom sover jag mycket bättre nu också. Har sovit hela 3 nätter i rad nu! Skööönt. Jag känner mig så utvilad och glad på morgnarna då.



Var till mormor igår och jag hade såå himla roligt! Fick mysa i både mormor och gammelmormors famn. Sen fick jag också ligga brevid Tilda och snacka med henne. Och snacka det gjorde jag som bara den!!! Och skrattade!! :) Det var så roligt! Men hon svarade bara ibland. Lite svårflörtad var hon minsann.

Innan vi åkte till mormor klädde mamma ut mig till Hippie..



..men det tyckte jag inte om!



Det vill jag aldrig mer ha på mig, punkt slut! ;)


Kommentarer
Postat av: Greta

Hej Alma!

Vilka snygga poser, kan du lära mig någon gång?

2011-10-05 @ 08:19:07
Postat av: Mormor

Vilken vacker tjej mormor har!

2011-10-06 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0