Promenad över Alnöbron

Idag har jag åkt vagn över Alnöbron. Det var tur att jag låg tryggt och nedbäddad i min vagn för jag hörde att mamma tyckte det var läskigt!
När vi kom över bron hälsade vi på hos Ulf och Sandra. Jag tyckte det var ganska roligt. Fick ligga i deras soffa och mysa åsså fick jag en två rätters middag. Det var så gott så jag somnade i mammas famn.
Innan vi vände och gick hem så gick vi även förbi Wilma och hennes föräldrar. Där fick pappa påtåren och jag fick mera mat. Jag passade också på att mysa med Maria medans mamma och pappa mumsade gopaj. 

Måste också tala om att inatt var jag jättetrött!! Sov från 20.30 ända till 05.30. Första natten som jag sov hela natten igenom. Jag kände mig jätte utvilad och glad när jag vaknade så jag skrattade när jag såg mammas ansikte.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0