Sommar.. och nya framsteg!!

Haha! :)

Här ligger jag och skrattar för mamma är allt bra tokig hon. Hon verkar vilja att det fortfarande ska vara sommar. Idag har jag nämligen fått ha på mig denna outfit (bla). Kortärmat och hängselbyxeknickers. Hon är allt bra tokig den där mamman.





SÅ TILL DOM STORA NYHETERNA:

Idag har jag, för första gången, vänt mig från mage till rygg. Men jag passade på när mamma stod i duschen så det var bara pappa som fick se det. Hihi. Tror mamma blev lite förtvivlad när hon fick höra det. ;)

Jag har även varit på babysång idag. Vi fick sjunga en ny sång där vi, bebisarna, fick gunga i ett täcke, en i taget. Vi såg nog alla lite förvånade ut tror jag. Konstiga saker dom hittar på.
Jag passade även på att kräka ner hela mamma precis innan vi skulle gå så hon blev tvungen att byta kläder. När pappa tog över så kräkte jag ner honom också. Så är det när man är en liten kräkbebis!
Natt natt <3


Kommentarer
Postat av: Tilda

Härligt Alma! Nu händer det mycket med oss små:) snart kan vi sitta själva och snicksnacka med varandra!

2011-10-26 @ 19:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0