Bebiskompisar

Idag har jag och mamma hälsat på hos gulliga Greta och hennes söta mamma Frida. Snyggingen Noel och fina Ronja var också där med sina mammor. Vi började med att åka vagn för mammorna ville prommenera lite, sen gick vi hem till Greta och fick gofika (via mjölken).

Jag tyckte det var superroligt och låg och skrattade och pratade hela tiden nästan! Vilka toppenkompisar jag har fått!! Och mammorna verkar stormtrivas i varandras sällskap dom också!

Så här höstfin var jag idag:






Igår var vi och hälsade på hos Wilma och hennes föräldrar. Vad fint dom har fått i sitt hus! Wilma har även fått en studsmatta! Jag längtar tills jag blir så stor så jag kan leka med henne. Då kanske jag får hoppa med henne i hennes studsmatta? Hoppas!!

Lova och Tilda var också där. Jag har så många fiiina kompisar! Vilken tur jag har!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0