Bytesmarknad och besök av mormor

Igår var jag på bytesmarknad i Haga med min mamma och pappa. Jag fick dock bara två par byxor för mamma och pappa tyckte det blev så trångt och jobbigt med allt folk. Dom är inga stångare! :)

När vi kom hem kom mormor och hälsade på. Jättemysigt!! Först fikade vi och sen fick jag åka vagn, för mamma och mormor ville promenera.
När vi kom hem igen passade jag på att mysa massor med mormor medans mamma och pappa lagade korvgryta. Sen kom moffan också. Det var jätteroligt. Jag skrattade massor när han pratade med mig för han såg så rolig ut! :)


Kommentarer
Postat av: Tilda!

Hihi vilken härlig bild! Jag tycker vi ska ses mer. Kanske ta en promenad tillsammans någon dag. Kram från kusin Tilda

2011-09-25 @ 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0