Besök på mammas jobb och bus med Malin

Idag har jag och mamma hälsat på på mammas jobb. Jag fick två presenter. En smurf och en slända. Hihi. 
Vi gick ner på Barista och lunchade med några av mammas kollegor. Det var trevligt. Tilda var med också och det är ganska spännande att titta på henne. Jag blev dock lite ledsen två gånger idag också när hon lät sådär högt igen men det gick bättre när jag fick sitta en bit ifrån och kika på henne.

Efter att vi lunchat åkte jag och mamma upp och hälsade på min och mammas fina fina goa roliga och snälla vän Malin Alm. Mamma och Malin drack kaffe och jag fick äta puffat ris och majskrokar i soffan.
Malin är så rolig för hon busar och gosar och gullar med mig hela tiden.


Ser ni vad tokig hon är? hihi

Hon tycker att jag är så söt och speciell för henne. Hiihi. Åsså säger hon att hon ska skämma bort mig med massa glass på stan när jag blir större. Så nu vill jag bli stor, för det verkar vara ngt gott! ;)




Jag dreglade på henne lite när vi busade men det gjorde inget.
(Om man kollar riktigt noga ser man mitt långdreggel dinglandes.. hihi.. tok)




Efter ett tag blev jag så trött så jag somnade i hennes soffa.
 Det var mysigt.



..drömmer om den där glassen hon pratar om...




Nu vill mamma visst köpa massa hudvård som Malin använder och är toknöjd med. Dessutom vill hon prova shellack (eller hur det stavas).

När vi kom hem fick jag middag och sen badade jag och pappa. Var superskojigt. Blev så trött sen så jag somnade kl 18.30. 
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0