Kalas

Igår var jag och mamma till Signe och Kamilla. Åhh vad fint dom hade! Deras kök blev mamma helt tossig i och deras läge på huset. Dom har en hund också som jag tyckte var spännande. Signe hade massa roliga leksaker och vi hade så roligt. Hon är så snabb och duktig och jag tycker det är jättespännande att titta på henne. Då lär jag mig också. Hon har en rolig fejkhosta som hon gör hela tiden och jag skrattar åt henne varje gång. Åsså härmas jag. När hon pruttar med munnen så pruttar jag med munnen! :)

Här kommer en bild på oss fast det är från när hon var hos mig:



Idag har mamma gjort storkok till mig. Köttfärssås med makaroner. Det var gott. Sen gjorde hon klar denna till mig. Fin va?



Efter det var vi bort på babysången. Jag älskar det!

Efter att pappa kommit hem åkte vi på kalas. Vi firade både Irma, Ester och Henke. Hoppas dom blev glad för presenterna.

Så här fin var jag:



Och så här glad var jag:





Åsså kommer en bild på min "braiga" fina pappa:



Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad rolig du är som härmas Alma, det vill vi se :) och sikken söt kompis du har. Hon verkar lite äldre och kunna många saker. Och till sist vilken himla snygg Nerikes du har, har jag kikat på länge. Vi ses i morgon kram Greta och frida

2012-04-18 @ 08:30:17
Postat av: William

Åh vilket fint rum du har!! Och din mamma verkar ha blivit en riktig hejare på att virka fina saker :)

2012-04-18 @ 10:41:49
URL: http://williamsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0