Äter själv

Idag har jag ätit min gröt själv. Det tog låång tid och det blev kladdigt men det var jätteroligt och mamma tyckte jag var duktig. Tyvärr ingen bild. Bara film och den går inte att ladda upp här.

I eftermiddag ska jag, mamma och pappa åka och plocka blåbär. Det har jag aldrig smakat (förutom i puréer då).

Lite dålig uppdatering. Igår var Valdemar och Astrid här och lekte lite med mig och mina nya leksaker. Jag tror dom gillade dom. =) Efter dom gått gick jag och päronen på prommis till Media markt. Mamma ville gå prommis och pappa ville åka på mediamarkt så gick dom dit åsså blev båda nöjda! :) 

Här kommer en bild från i torsdags när mormor kom och hälsade på:
Gissa om jag gillar min mormor. Hon vill alltid leka med mig. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0