Biluppdrag..

Idag har jag följt med mamma till North Car. Nyckeln som beställdes för massa många månader sedan hade äntligen kommit. Medans vi väntade på att nycklarna skulle kodas om (hon sa så) promenixade vi ner till Dollar Store. Där pekade jag på ett nytt påslakanset som jag ville ha och mamma gjorde som jag ville och köpte det. Hihi.
När bilen var klar åkte vi till birsta. Pappa hade beställt ngt annat till bilen från mekonomen som vi åkte och hämtade ut och sen skulle mamsen lämna tillbaka nå byxor som inte blev bra. Vi tog även en tur för att kolla ut kläder till dopet. Tur som jag har så lyckades jag få en ny One Piece. Hon är så snäll min mamma. Men det blev inga kläder till dopet för mig. Mamma hittade dock en tröja som hon tror att hon ska ha. Jag tyckte hon var jättefin i den iaf. För jag log och skrattade som bara den när hon provade. Hon som jobbade i butiken blev också full i skratt när hon såg hur mycket jag skrattade. hihi. Mamma tänkte att hon kanske såg rolig ut då eftersom jag skrattade så mycket men det tyckte jag inte.

I morse när mamma satt och fikade lyste solen in så det blev skuggor och ljus på mitt bord på matstolen. Jag försökte fånga ljuset men det gick inte. Jättekonstigt. Mamma har det på film men tyvärr kan man inte ladda upp filmer här... typiskt.

I kväll har vi varit och hälsat på hos Farmor och Janne. Farmor tycker att jag är tung. :) Jag tyckte det var lite läskigt den här gången. Blev lite ledsen när jag satt hos Janne och när hundarna skällde. Men jag var trött också å då blir jag lite mammig.

Idag bjuder jag på en matbild. Spaghetti med köttfärssås. MUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0