Feber i dagarna 3

Jag har blivit sjuk. Har feber och har haft det i 3 dagar. I onsdags och igår var det över 39 grader men idag har det varit 38,3. Så jag hoppas att jag blir frisk snart för det är inge roligt. Jag är sååå trött hela tiden så jag sover nästan hela dagarna. Mamma gillar det inte alls. Hon blir så orolig för mig.

Idag har jag ändå varit lite piggare. Jag lekte lite med alla björnarna förut åsså har jag sprungit omkring i gåstolen och det har varit skojigt faktiskt. Jag gjorde dock illa mig när jag satt och lekte med giraffen. När jag skulle sträcka mig efter den tippade jag framåt och ramlade rakt med ansiktet på den så jag fick ett litet märke under ögat. Det gjorde JÄTTE ont så jag började grina. =(

Nu sover jag igen. Mamma skulle bjuda på lite äppelpuré i matstolen men jag var så trött så jag slog igen ögonen när jag satt där....... (då är man sjuk) när man tom somnar i matstolen...

Jag bjuder på lite sjukling bilder:



Det syns på mina ögon att jag inte är frisk.

Leker lite de korta stunder jag orkar vara vaken:







Mamma har gjort kladdkaka med grädde och jordgubbar *muuumms* Passar väl utmärkt för en sjukling?!: 



Stör mig inte medans jag äter! :)



hmmmm.. vilken ska jag välja???



Idag har jag lekt med björnarna:





Har ni träffat Pappa Björn?? Visst ser han snäll ut? :) Han gillar jag massor!!



Ser ni vad vi myser?? :)


Kommentarer
Postat av: Tilda

Lilla kusin tycker så synd om dig att du är sjuk. Hoppas du mår bättre imorgon när vi ska på kalas så vi kan busa tillsammans. Vad mycket gosaker du fått! Har också fått en kärleksmums, mmmmm den är smaskens =)

2012-02-17 @ 21:49:55
Postat av: William

Stackars Dig!

Jag skickar massvis med krya på dig kramar från hela familjen (fast mest från mig ;)



Ta hand om dig / William

2012-02-18 @ 22:12:33
URL: http://williamsgarderob.blogspot.com/
Postat av: Frida

Men Alma vi är nyfikna på vad du gör om dagarna jag och Greta.För vi är faktiskt nyfikna i små strutar!

2012-02-26 @ 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0