Flörtar

Har jag berättat att jag härmade pappa häromdagen?? Han slog i bordet ungefär som Tilda brukar göra och jag tyckte det var jätteroligt. Sen gjorde jag likadant och nu är det en favorit. Vi brukar göra det i kapp nu, jag och pappa åsså säger vi MAT MAT MAT och tittar på mamma när hon kockar alldeles för sakta. hihihi.

Idag har jag varit en riktig glader heeeela långa dagen. Så här har jag sett ut nästan hela tiden:



Jag har även kommit på en ny sak man kan göra. FLÖRTA. Man liksom blinkar med ögonen också ler man och skrattar. Jag flörtade med mormor idag. Skrattade och blinkade. När jag hade kommit på det och flörtade massa med henne så gjorde hon likadant mot mig. hihi. Sen fortsatte jag flörta med morfar och när vi kom hem så flörtade jag massa med mamma och pappa. Det var en rolig grej och det verkar också populärt. Nu kan jag charma ännu mera! :)


Här myser vi lite jag och mormor. Tycker om henne jätte mycket!!


Har även fått kika på eld idag. Det tyckte jag var häftigt!



Har ni sett min kompis Elefanten? Den är lika rolig som Giraffen. Låter likadant och är god att suga på.
Ser ni den coola mössan också? Den fyndade mamma och pappa på ica maxi på tokrea. Fick 2 mössor, 2 dregglisar, 1 pyjamas och 1 fleecedress, allt för 75 kr. Kul när man kan fynda så fina saker så billigt.




Kommentarer
Postat av: William

Vad duktig du är som kan flörta, och vilken otroligt fin mössa du har! :)

2012-01-09 @ 11:39:48
URL: http://williamsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0