Pulka

Idag fick jag åka pulka för första gången. Jag tror det var lite roligt. Log lite en gång sen satt jag mest bara å kollade. Fick åka ner till farfar och sen hem igen. Slocknade direkt när jag kom hem.

Mamma och pappa visste inte riktigt om dom skulle sätta mig i fällen eller åkpåsen. Först provade dom att sätta mig i åkpåsen och dra bältet runt alltihopa men det blev jättetrångt och konstigt se själv:



Då provade dom fällen ist men då gick det inte att spänna fast mig..



Tillslut kom dom på att det är hål i åkpåsen som man kan dra bältet igenom.. hihi så då blev det såhär:




Kommentarer
Postat av: William

Visst är det roligt att åka pulka??!

Vi får pulkrejs någon dag tycker jag :)

2012-01-11 @ 18:41:17
URL: http://williamsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0