1-års tjejen

I torsdags fyllde mitt lilla hjärta 1 år.
Tiden går så fort så man fattar knappt att det är sant. Det var en händelserik dag. På många sätt. =)

Sötisen fick självklart frukost på sängen med sång och paket ;) :







Vällingen slurpades i direkt sen blev det fortsättning av presentöppning nere:





Sen var det ju en självklarhet att födelsedagsbarnet skulle få en egen tårta:







Fäääärdig!! :)



Behöver jag säga att jag stoppade hela ungen tillsammans med stolen i duschen efteråt. ;)

Ren och redo för nästa paket:



På lördag hade vi kalas för familjen:

Tårtan:









Fick massor av fina presenter.





På söndag hade vi kalas för våra vänner:


















Puss min älskling! Jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Mormor

Hur söt får man vara!

Skönhamnsvägens solstråle och mormors lilla älskling.

2012-08-01 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0