Kolmården

Fortsättning från Linköpingsresan..

När vi skulle åka hem från Linköping åkte vi till Kolmården. Det var jätteroligt och jag fick se så många djur som jag aldrig sett förut. Idag har jag börjat låta som ett av djuren...LEJONET!! Rwaaa! :) Kryper runt och låter så hela tiden nu.. åsså vill jag att mamma ska jaga mig. =)

Den här lilla apan fick jag gömma nappen och matsäcken för annars tog den det av oss:





Kroko Krokodil:


Ser ni ormen??






Jag blev en giraff:


Ser ni likheten?



Även smågiraffer måste äta!


Vilken gosig nallebjörn:


Dags för delfinshow!!


Vilka fantastiska djur!


Här åker vi linbana genom Safari:


Lejon som jag! Rwaaww!






Jag är ju ett lejon!


Åsså en apa..som kör lastbil.. som morfar! ;)


hihi


Ett av det rolgaste vi gjorde var att gå in till getterna och klappa dom. Det var så roligt och läskigt på samma gång så jag skrattade som bara den samtidigt som jag försökte gömma mig i mammas armar. :) En liten "getbebis" följde efter mig och ville slicka på min hand. Det var jätteroligt. Kanske hade jag nån liten matrest på handen... ? 
Tyvärr har jag inget kort på det för pappa följde inte med in. Han sa att det var för att han måste passa vagnen men jag tror att det var för att han inte tordes. hihi


Kommentarer
Postat av: Tilda

Vad mysigt ni verkar ha haft det på semestern. Kolmården är den bästa djurparken säger min mamma, dit vill jag åka någon gång. Superfina bilder ni knäppt. Vad rolig lastbils korten var :)

2012-07-04 @ 09:58:36
Postat av: Malin

Vilka fina bilder eran lilla familj e så fina tycker om er;)

2012-07-05 @ 13:16:01
Postat av: Frida

Ser super skojsigt ut! Dit måste vi också någon gång.

2012-07-09 @ 08:16:36
Postat av: Frida

Ser super skojsigt ut! Dit måste vi också någon gång.

2012-07-09 @ 08:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0