Semester

Nu har pappsen gått på semester och det firade vi med att åka på en liten semesterresa till min farbror Patrik och hans familj i Linköping.
Resan gick bra men det tog lååång tid. Här har vi stannat i Uppsala för lite "röra på benen" och picnic med jordgubbar. Mys och mums. :)





Jag sov mest:




Vi firade midsommar där, med dans kring stången, midsommarkransar (mamma gjorde en till mig men den blev för liten..) och lunch och middag hos ett par bekanta till dom. Det var massor med barn där och vi lekte lekar, gungade och jag fick utforska massa nya leksaker.










Kusin Ludde:




Kusin Ella:



Sen fick jag en ballong när vi var på en butik i deras "birstaområde". Titta vad duktig jag är som kan blåsa upp den!! =) :



Det sista vi gjorde var att åka till Kolmården. Men det skriver jag om nästa gång.
Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0