Hej vad det går..

Nu går det undan kan jag tala om. Igår när mamma skulle borsta tänderna la mamma mig på mitten av mattan (av den ni ser kanten på alltså.. ;) ) och när hon kom tillbaka låg jag såhär:


Jag ville undersöka undersidan av soffan. Mycket rolig att dra naglarna mot.. vässa dom liksom. ;)





Jag har fått en ny favoritleksak. Apan kallas den. Den är så rolig att slå med och bita på. Såhär ser den ut:






Sen har jag hört att det finns ngt som kallas för poledancing, så jag tänkte jag måste nog prova det också. Svårt var det men skojigt värre! Här kommer bildbevis:

Jag blev lite blyg först:


Hmmm.. hur gör man?? :


Sen började jag fatta grejen:


Lätt som en plätt!! :)


oopps.. tur pappa satt bakom så han kunde rädda mig när jag tappa balansen:


Vink vink till mamma!!


Det ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0