Mamma tar över!

Nu orkar inte jag skriva om mig själv nå mer så nu får mamma ta över.

Idag har jag varit med lilla hjärtat till läkaren. Hon har sån hosta och är fortfarande väldigt snorig. Igår kväll, när hon precis druckit klart sin välling kom allting upp igen som en fontän och vitlackerade hela henne, mig soffan och mattan. Det var den värsta kräkningen jag varit med om. Även i morse när hon hade ätit sin gröt började hon hosta och tjöjdes av allt slem och snor så även gröten kom upp. Hon fick panik och även jag eftersom hon knappt kunde andas med allt snor och slem och tjock kräka som bara fortsatte och fortsatte att komma. =( Dokorn skrev ut slemlösande så jag hoppas hon ska bli bättre snart. 

Här kommer några bilder från igår då vi hade besök av Frida och Greta, Hanna och Ronja och Petra och Noel. Mycket mysig dag! =)












Kommentarer
Postat av: Greta

Vilka snyggingar!

2012-03-20 @ 19:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0