Gräs

Idag har jag och mamma varit på långprommis med grannarna Maria och Valdemar. Mammorna kacklade så mycket i vanlig ordning så jag fick ont i öronen och somnade. ;)

När vi kom hem lekte vi massor. Jag kröp omkring och utforskade massa nya vrår i huset. Spännande. Efter lunchsovningen kom pappsen hem. (Idag passade även mamma på att sova lunch, för hon var också helt slut.)

Jag har för första gången suttit på vår gräsmatta idag också. Fast på en filt. Undersökte gräset lite men det var läskigt så jag satt kvar på filten. Säkrast så. Efter ett tag kom Skorpan och myste med oss. Jag ville ha hans bjällra som han har runt halsen men mamma sa bara "AJAJ" hela tiden. Jag förstår inte riktigt vad "AJAJ" betyder, men det är jätteroligt när hon säger det så jag börjar tokskratta när hon säger så. Fast jag tror att hon menar allvar, men det är liksom det som är det roliga. Att jag liksom inte får, men gör det ändå.  Hihi.

Det första jag gjorde var att sparka av mig skorna:


Det var ju jätteskojigt:






Lekte lite med bollen:



Undersökte gräset lite försiktigt:









Filosoferade med Skorpan:



Det var våran dag det! =)

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Den där sista bilden på dig och Skorpan ser så härlig ut Alma. Det är kul med kattkompisar hälsar Wille!!

Kram på dig från Marie o William

2012-05-17 @ 10:15:39
URL: http://williamsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0