Vårrus och lite annat bus

Idag har jag och mammat varit på två prommisar. En i morse med Valdemar och Maria. Fick en puss av deras vovve också. hihi.
Sen en nu ikväll på vårruset. Det var mycket att  titta på, men tillslut blev jag så trött så jag somnade sittandes.

 

Efter loppet fick jag en medalj!



Och så här glad blir man när man kommit i mål och får åka hem igen! =)



Mellan prommisarna kom mammas fina kompis Malin en sväng. Då lekte jag ute på altanen medans dom lapade sol, drack kaffe och surrade på.

Ngt som jag tycker är riktigt skoj nu är att krypa fram till spegeln och busa med den där andra tjejen mitt emot. Jag pratar och skrattar och pussar på henne. Hon är så himla skojsig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0