70 talsmiddag och lite loppis

I helgen har vi haft fullt upp. Började lördagen med en långprommis med V och hans mamma. Sen for jag med mamma och pappa på birsta.Eftersom det var min namnsdag så fick jag två nya pyjamaser av mamma och pappa. =) När vi kom hem lagade mamma mat som hon skulle ha med sig till mammorna på 70-talsmiddag. Denna gången fick inte vi barn följa med. Men jag hade så mysigt hemma med pappa så det gick så bra ändå. Mamma klädde ut sig så jag skrattade åt henne. Hon såg ju tokig ut.. Eller vad tycker ni?
 
Såhär såg dom andra mammorna ut:
 
Gretas mamma (som också var kvällens värdinna:
Tildas och Ronjas mamma:
 
Noels mamma:
 
Och Williams mamma (+ dom andra mammorna):
 

Mammorna hade jätteskoj och åt massa god mat. Frida hade gjort det så fint med 70-tals tema i både inredning och musik.
 
På söndagen stod mamma och hade loppis hela dagen i ljustadalens gamla bibliotek. Hon fick ihop lite kosing (600 kr) trots att det knappt kom nå folk. De pengarna åker rakt in på mitt sparkonto. =) Vilken tur jag har!! <3
 
Efter loppis åkte vi till Lova och firade hennes 2-års dag! Vad fint dom hade i sitt nya hus!! Jag och mamma hade inte varit dit tidigare.
 
Så till den roliga stora nyheten! Mammas kompis Anna har fått en liten Joel. Nu längtar jag massor tills jag får komma och leka med honom. Mamma säger att han är jätteliten fast det gör inget tycker jag. Tycker vi kan leka ändå! =) Mamma längtar också tills hon får se honom och de lyckliga föräldrarna. Hon satt och grät små lyckotårar när hon fick sms:et! Så nu väntar vi på en inbjudan! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0